کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746975589 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317553 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انتقال فایل و نرم افزارها بین دو اندرویدی به صورت بی‌سیم

انتقال فایل و نرم‌افزار بین دو وسیله‌ی اندرویدی بسیار پر کاربرد است و احتمالاً برای شما مواقعی پیش آمده که می‌خواستید فایل‌ها و نرم‌افزارها را بین گوشی و تبلت خودتان و دوستانتان منتقل کنید.



به گزارش سافت‌گذر به نقل از برترین ها؛ اگر فایل‌ها و نرم‌افزارها کم باشد می‌توان از بلوتوث استفاده کرد اما بلوتوث سرعت کمی دارد و برای حجم زیاد اطلاعات اصلاً مناسب نیست.  اگر کامپیوتر در دسترس باشد‌، می‌توان اطلاعات را از یک وسیله روی کامپیوتر و سپس از کامپیوتر به دیگری منتقل نمود.

اما بهترین راه انتقال مستقیم از طریق اتصال وایرلس یا Wi-Fi است. نرم‌افزار رایگان TapPouch در این امر به ما کمک خواهد کرد.

قدم اول: نرم‌افزار TapPouch برای گوشی‌ها را دانلود کرده و به هر دو وسیله‌ی اندروئیدی منتقل نمائید. توجه کنید که اندروئید نسخه‌ی ۲٫۲ و جدیدتر پشتیبانی شده است. نرم‌افزار را نصب کنید و مطمئن شوید که هر دو وسیله به یک شبکه متصل شده‌اند.



قدم دوم: نرم‌افزار را روی هر دو وسیله اجرا کنید. حالت پیش‌فرض اشتراک فایل است، برای اشتراک فایل باید گزینه‌ی Share File/Folder را انتخاب کنید و سپس فایل‌های و نرم‌افزارهای مربوطه را انتخاب نمائید. کار که تمام شد، کلید Share را بزنید تا اشتراک فایل شروع شود.



در وسیله‌ی دیگر که دریافت‌کننده‌ی فایل است باید گزینه‌ی Get Files/Folders را انتخاب نمائید و دریافت فایل شروع می‌شود.

قدم سوم: وسیله‌ی فرستند‌ه‌ی فایل یک کد ۶ رقمی ایجاد می‌کند که در وسیله‌ی دیگر باید این کد را وارد کنید تا ارتباط امن مورد تأیید قرار گیرد.



قدم چهارم: انتقال فایل شروع می‌شود و بعد از پایان آن، برای دیدن فایل‌های دریافتی باید از حالت مدیریتی یا Manage Mode استفاده کنید و گزینه‌ی ViewPouch را انتخاب نمائید.فایل منیجر این نرم‌افزار بسیار خوب و کامل است. انجام کارهای مقدماتی توسط آن ممکن است و می‌توان تمام محتوای یک فولدر را با انتخاب آن فولدر جابجا کرد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11746 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: bartarinha.ir تاریخ خبر: 1391/08/08 تعداد مشاهده: 1787
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1391/08/08 15:53
نگفتی سرعت انتقال فایل چقدره.lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet